دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مبانی سیستم گرمایش و سرمایش محصولات ساراول

بیشتر ما گرمایشی و سرمایش را به صورت واضح انجام می دهیم. ما انتظار داریم سیستم های گرمایشی ساراول ما را در طول زمستان گرم نگه دارد و ما به تهویه هوا وابسته هستیم تا در تابستان خنک شود.

وقتی خانه در زمستان سرد است یا در تابستان گرم است ، واکنش طبیعی این است که خواستار خدمات حرفه ای شوید. خوشبختانه ، یک جایگزین وجود دارد. شما می توانید هزینه های خدمات را به شدت کاهش داده و با انجام برخی تعمیرات و رفع سریع خود ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساراول خود را به صورت کارآمد انجام دهید. اما در ابتدا ، این مهم است که بدانید اصول اولیه عملکرد سیستم های گرمایش و سرمایش ساراول چگونه است.

سیستم های گرمایش و سرمایش ساراول چگونه کار می کنند؟


کلیه دستگاه ها یا سیستم های کنترل آب و هوا دارای سه مؤلفه اساسی هستند:

منبع هوای گرم یا خنک شده ، وسیله ای برای پخش هوا در اتاقهای گرم شده یا خنک کننده ، و کنترلی که برای تنظیم سیستم استفاده می شود (مثلاً ترموستات).

منابع هوای گرم شرکت ساراول مانند کوره و هوای خنک ساراول مانند تهویه هوا ساراول در یک خانه اغلب از همان سیستم های توزیع و کنترل استفاده می کنند.

اگر خانه شما دارای تهویه مطبوع مرکزی است ، احتمالاً هوای خنک از همان مجاری که گرما انجام می دهد ، جریان می یابد و توسط همان ترموستات تنظیم می شود. هنگام نقص سیستم گرمایش یا سرمایش ، هر یک از این سه مؤلفه اصلی ممکن است باعث ایجاد مشکل شود.

هر دو سیستم گرمایشی ساراول و تهویه مطبوع بر این اساس کار می کنند که گرما همیشه از جسم گرم به سمت خنک کننده حرکت می کند ، درست همانطور که آب از یک سطح بالاتر به یک سطح پایین تر جریان می یابد.

کوره ها و بخاری ها گرما را در هوا قرار می دهند تا خانه شما گرم تر شود. تهویه هوا برای خنک تر کردن خانه ، گرما را از بین می برد.

تمام واحدهای گرمایشی و سرمایشی ساراول سوخت را می سوزانند. تهویه هوا از برق استفاده می کند. بیشتر سیستم های گرمایشی ساراول منزل از گاز یا روغن سوخت استفاده می کنند.

سیستم های دیگر از برق استفاده می کنند. پمپ حرارتی – یک واحد کنترل آب و هوای برقی – هم هوا را گرم می کند و هم خنک می کند. در تابستان گرما از هوا در خانه شما استخراج می شود. در زمستان گرما را از هوا بیرون می کشد و از این گرما برای گرم کردن هوا در داخل استفاده می کند.

هنگامی که کوره روشن است ، سوختی را که قدرت آن را تامین می کند ، اعم از گاز ، روغن یا برق مصرف می کند. با سوختن سوخت ، گرما از طریق مجاری ، لوله یا سیم به مناطق زندگی منزل شما منتقل می شود و از آنجا خارج از رجیسترها ، رادیاتورها یا صفحه های گرمایش منفجر می شود.

سیستم های قدیمی تر از گرمای تولید شده برای گرم کردن آب استفاده می کنند ، که به نوبه خود هوا را در خانه شما گرم می کند. این سیستم ها از یک دیگ بخار برای ذخیره و گرم کردن منبع تغذیه استفاده می کنند ، که بعداً از طریق لوله های تعبیه شده در دیوار ، کف یا سقف به صورت آب گرم گردش می کند.

هنگامی که تهویه هوا روشن است ، از برق الکتریکی برای خنک کردن یک گاز در یک سیم پیچ به حالت مایع آن استفاده می شود. هوای گرم در منزل شما با تماس با کویل خنک کننده خنک می شود و این هوای خنک شده از طریق مجاری و رجیستری های خارج از خانه به اتاق های خانه شما منتقل می شود یا – در مورد تهویه هوا اتاق – مستقیماً از خود واحد.

مشاهده لیست قیمت محصولات ساراول در لینک روبرو: ساراول