دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شرکت ساراول/فن کویل ساراول

فن کویل ساراول همچون دیگر فن کویل های تولید شده از بهترین محصولات برای گرمایش و سرمایش ساختمان ها هستند و با توجه به در بر گرفتن سرمایش و گرمایش و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار محبوب گشته اند.

در این مقاله به شرح و خرید فن کویل ساراول می پردازیم. این نوع فن کویل یک محصول کاملاً ایرانی و داخلی است و از آن برای تأمین کردن سرمایش و گرمایش محیط های مختلف به صورت مستقل یا یکسره استفاده می شود.

فن کویل ساراول در انواع مختلف تولید میشود که هر کدام برای مکان خاصی امکان گرمایش و سرمایش را تامین میکنند.

فن کویل ساراول و کاربرد آن


فن کویل ساراول و کاربرد آنامروزه موضوع سرمایش و گرمایش خانه ها به یک موضوع مهم تبدیل شده است و همه به دنبال مناسب ترین وسیله برای ساختمان خود هستند.

فن کویل ساراول یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان ها محسوب می شود.فن کویل ساراول یکی از محبوب ترین سیستم های آب و هوایی مورد استفاده برای گرمایش، خنک کننده و یا تهویه داخلی ساختمان های جدید و ساختمان های تجاری بازسازی شده است.

کارخانه ی ساراول یک شرکت ایرانی است و تولیدات آن کاملاً داخلی و بومی می باشد. محصولات این شرکت توانایی رقابت و برابری با نمونه های مشابه خارجی خود را دارا می باشند. فن کویل ساراول ویژگی های کاربردی زیادی دارد که آن را نسبت به انواع دیگر فن کویل ها متمایز کرده است.

آگاهی روزافزون از اهمیت هوای کافی و تازه برای سلامتی و تهویه مناسب ضروری است.

همانطور که از نام آن مشخص است، یک واحد فن کویل شامل مبدل حرارتی است که در آن آب پخش می شود و مونتاژ فن، شامل فیلتر و کنترل های ساده، طراحی شده برای واحدهای محیط دیوار یا واحد های سقف نصب شده در داخل حفره های سقف. واحد های سقف را می توان به عنوان یک طبقه پیکربندی کرد، هوا را به مرکز و تخلیه در حاشیه برساند.

انواع فن کویل ساراول

  1. بالازن ، روبروزن
  2. سقفی
  3. عمودی
  4. کانالی

این فن کویل ها با توجه به نیاز مشتری در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند و نوع فن کویل قبل از خرید فن کویل ساراول مشخص شود.

شرکت ساراول


شرکت ساراول یک شرکت ایرانی تولید کننده ی انواع فن کویل است و از دهه ی 40 خورشیدی فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی آغاز کرده است. فن کویل هایی که در این شرکت تولید می شود کاملاً توانایی برابری و رقابت با محصولات مشابه خارجی خود را دارد و قیمت خرید فن کویل ساراول نیز بسیار پایین تر و کمتر از برند های خارجی می باشد.

مشاهده لیست قیمت محصولات ساراول در لینک زیر

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/fancoil/%D9%81%D9%86-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%84