دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نحوه کار فن کویل ساراول

فن کویل ساراول


فن کویل ساراول ها و سیم پیچ های تبخیر کننده هر دو مایع خنک کننده را از طریق سیستم شما منتقل می کنند.

در یک سیستم اسپلیت ، واحد سیم پیچ فنری که به عنوان سیم پیچ کندانسور نیز شناخته می شود ، در خارج قرار دارد در حالی که کویل های تبخیر کننده در داخل قرار دارند. در یک واحد پشت بام تجاری ، کویل های فن و اواپراتور در همان واحد قرار دارند.

سیم پیچ اواپراتور


کویل های تبخیر کننده مسئول حذف گرما از داخل ساختمان شما هستند. آنها اغلب در داخل واحد انتقال هوا قرار دارند.

واحد کنترل کننده هوا ، هوای گرم داخلی را درون کویل های خنک کننده می بلعد. مبرد مایع گرما را جذب می کند و این مبرد را به یک گاز تبدیل می کند. مبرد سپس در کویل فن یا سیمان کندانسور جریان می یابد که گرمای اضافی آن منتقل می شود.

مشکلات مشترک با کویل های اواپراتور

کویل های یخ زده
رطوبت بیش از حد
تجمع خاک و گرد و غبار روی کویل ها


اگر سیم پیچ های تبخیر کننده شما به دلیل نشت در سیستم از انتقال مبرد کافی برخوردار نیستند یا فن دمنده شما به درستی کار نمی کند ، کویل ها می توانند یخ بزنند. این باعث خنک شدن ناکارآمد می شود و می تواند منجر به متوقف شدن واحد شود.

لیست قیمت محصولات ساراول

علاوه بر تأمین سرمایش ، کویلهای تبخیر کننده رطوبت را نیز از بین می برند. این رطوبت به صورت آب روی کویل ها جمع می شود.

در شرایط عادی ، آن آب تخلیه می شود. هنگامی که آب به درستی تخلیه نشده است ، می تواند منجر به ایجاد ناگهانی گرد و غبار ، گرد و غبار و باکتری ها شود. در موارد شدید ، حتی می توانید با قالب درون سیستم خود به کار خود ادامه دهید.

هنگامی که خاک و گرد و غبار روی کویل ها جمع می شوند ، قادر به انتقال صحیح گرما نیستند ، که می تواند منجر به کاهش راندمان سیستم شود.

سیم پیچ فن کویل ساراول


فن کوئل ساراول همچنین به سیم پیچ کندانسور معروف است. از آنجا که مبرد داغ وارد کندانسور می شود ، فن هوای بیرون را بر روی کویل ها می وزد. این به خنک شدن کویل ها کمک می کند و مبرد را به حالت مایع باز می گرداند تا بتواند گرمای بیشتری را جذب کند. هنگامی که مبرد به اندازه کافی خنک شد ، مجدداً به واحد سیم پیچ اواپراتور منتقل می شود.

مشکلات مشترک با فن کویل ساراول

گرد و غبار و گرد و غبار در داخل سیم پیچ تبخیر کننده داخلی و داخلی جمع می شوند
تیغه های فن شکسته یا خم شده است
نشت مبرد به دلیل خوردگی ایجاد می شود
مشکلات مربوط به فن کوئل ساراول می تواند منجر به کاهش انتقال حرارت شود. این می تواند منجر به وزش هوا گرم از دریچه های شما و بالاتر از دمای معمولی در محیط داخلی شود. واحد AC شما همچنین ممکن است طولانی تر و سخت تر برای خنک کردن قسمت داخلی ساختمان کار کند ، که می تواند امید به زندگی واحدهای شما را به شدت کاهش داده و به قسمتهای شکسته تر منجر شود.

قیمت فن کویل ساراول